tisdag 20 november 2012

tema: magnet

Han hade svart tröja och svart kavaj. Inte alls min grej, men vad fan; som alla vet får kläderna ibland en underordnad roll. Exempelvis kan håret dra till sig all uppmärksamhet. Fast inte i det här fallet, för ärligt talat, jag minns inte vad han hade för hår. Lite cendré längst upp kanske, men det är oklart. Blå ögon som skelade såg jag i alla fall. Eller om de bara satt lite snett. Kan inte svära på att de var blå, men typ. Ni fattar.
Skitsamma. Det var ändå något annat som gjorde det, och gud vet vad. Till och med den svarta kavajen blev snygg.

6 kommentarer:

Kalle Byx sa...

Tror jag förstår precis. Kul.

Charlotte sa...

Jag gillar det också.

Grå papegoja sa...

Kärlek vid första ögonkastet?
<3

Unknown sa...

Love is in the air

saqer sa...

Ah, underbart!

marmoria sa...

Bra!