fredag 26 november 2010

Tema: Pigga upp

Pigga upp i all ära, men jag har en bekant som skulle behöva piggas ner.
Hon är så pigg att hon får migrän av det. Tänk en spänd fjäder på uppåttjack.
Hon har provat yoga efter tips från mig, men då hon inte kan vara still blev de andra på yogapasset störda.
Jag har supit henne under bordet, då var hon stilla, men inte kontaktbar, så det är ingen permanent lösning.
På skoj (sa jag) slog jag en gång en gummiklubba i huvudet på henne men då blev hon arg.
Nu funderar jag på att säga upp den här bekantskapen. Inaff is inaff.

5 kommentarer:

marmoria sa...

Gillar. Särskilt "... så det är ingen permanent lösning"

marmoria sa...

Ursäkta. Jag trodde att jag talade om det när jag sa att de var i Nilssons stall.

Malin sa...

Kanske prova med en klubba i annat material än gummi...? Dunno.

disco sa...

Ja vissa blir man galen på.
En del slutar aldrig surra,röra sig tur man är perfekt själv :)

Kalle Byx sa...

Inaff is inaff is permanent.