onsdag 10 oktober 2012

tema: dela

Kul att ni tittar in så att jag kan dela med mig av min åldersnoja, har väntat länge på att få göra det. Dubbel ångest är halv ångest, eller hur det där ordspråket nu lyder. Gödsla med din noja och du får tusenfalt tillbaka, känns också bekant, kanske kommer det från bibeln?
Hursomhelst. Det här med att man hela tiden blir äldre och äldre, och att kroppen sjanserar för var dag som går, det stör mig. Som fan. Själva idén är helt skruvad, om jag får säga vad jag tycker.

Tack för att ni lyssnade.

4 kommentarer:

blogfia sa...

Kroppen jag men hjärnan når sitt toppläge :)
Kontakten mellan hjärnhalvorna fungerar bättre än någonsin - bra va'!?

marmoria sa...

Thanks for sharing.

Grå papegoja sa...

Delad glädje är dubbel glädje. Hoppas du blir glad för att jag gillade din puff.

Kalle Byx sa...

Gillar ditt fullisjuttonspråk och dina fananammatankar.