torsdag 16 september 2010

Tema: Tal

Om ni kunde vara vänliga att se till att det blir jämnt antal kommentarer på mina inlägg, så vore jag tacksam. Jag har svårt för udda tal. Värst är de som bara är jämnt delbara med ett och sig själva, de s k primtalen. Usch, säger jag bara. Tre och sju, t ex, får mig att rysa. Elva och tretton likaså. Sjutton tycker jag inte heller om, men det är klart; skulle jag få hela sjutton kommentarer så vore det ju kul. På sitt sätt.
Men helst vill jag ha åtta eller fjorton. Tack.

14 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens roligaste hittills

http://tittelina.blogspot.com sa...

Haha, kul. Jag håller tummarna!

Anders sa...

Hoppas vi kommer upp i 18 kommentarer idag.

Nea sa...

Gillar inte heller udda tal, jämnt är bäst!=)

Pia sa...

Det känns inte lätt att komma in som femma, ska du veta. Hoppas att någon hänger på och ger dig ytterligare kommentarer.

skimmer sa...

Oj det känns härligt att komma sexa. ett ljuvligt sensuellt tal. Gillade din text, lite annorlunda sätt att puffa :)

Anonym sa...

hoppsan, vågar mig på kommentar sju i hopp om att du ska få en åttonde och på sikt arton! Älskar texten, originell och rolig!

Anders sa...

Här kommer åttan
Om man nu får vara med två ggr
10 kvar till 18
:D

marmoria sa...

Lägger in nian i den ödmjuka förhoppningen att ett udda antal kommer efter så att det går jämnt upp!

Y sa...

Visst är jag väl den som räddar dig nu? Va? :D Och ni härefter får faktiskt organisera er. Två och två!

På det viset sa...

Tack för att ni tar detta på allvar! ;)

På det viset sa...

Och en till så att det blir jämnt.

Simmelimaka sa...

Och får du en till, får du fjorton.
Fint va?
Trevlig liten text du skrev.
Tack!

Kalle Byx sa...

Här kommer den fjortonde. Kul text.